Kanzi / Info Support

  • Kanzi - een raamwerk voor het ontwikkelen van slimme vragenlijsten
  • Business-rule gedreven vragenlijsten
  • Click-once deployment voor korte time to market
  • Wijzigbaar en integreerbaar voor ontwikkelaars

Als product manager heb ik het Kanzi product “marktklaar” gemaakt. Kanzi is ooit begonnen als een naamloos component in een bestaande softwareoplossing.

Als productmanager heb ik:

  • Het component losgeweekt van de bestaande oplossing;
  • Het component doorontwikkelt tot zelfstandig product;
  • Het product gebrand en een passende website gelanceerd;
  • Het product voorzien van documentatie, marketingmateriaal en licentiemodel voor verkoop;
  • Het verkoopproces ondersteunt met presentaties en inhoudelijke feedback;
  • Het contractuele licentieproces bij klanten gefaciliteerd.

Op deze wijze heb ik van een brok code een winstgevend product gemaakt.

Klik hier om meer te lezen over Kanzi
  • Project: Kanzi
  • Klant: Info Support
  • Rol: Product Manager
  • Datum: 2013
  • Bekijk resultaat